dnes je 19.3.2024

Input:

Přímý marketing - stávající obchodní partneři

5.8.2018, , Zdroj: Verlag DashöferDoba čtení: 1 minuta

1.6.2
Přímý marketing – stávající obchodní partneři

JUDr. Tereza Drábková, Dr. Milan Vodička

Jiná situace nastává v případě, kdy je obchodní sdělení adresováno již existujícímu obchodnímu partnerovi, jehož údaje jsou v evidenci zaneseny díky předchozímu nákupu výrobků nebo služeb. Přímý marketing je v takovém případě prováděn v souladu s Nařízením na základě oprávněného zájmu správce údajů a není nutné vyžadovat souhlas. Podmínkou ovšem je, že je nabízeno zboží či služby samotného odesílatele (správce údajů), nikoli třetích osob.

Je ale nezbytné splnit informační povinnost dle článku 13 Nařízení, její součástí je kromě jiného i informace o

Nahrávám...
Nahrávám...